Pages Menu
Categories Menu

Monitoring a alarm

Monitoring a alarm

Polityka cen transferowych

Zasady wyrażone w walutach obcych

Wewnątrzgrupowe polityka odcięcia

Formalne potwierdzenie polityki procedura

Zasady rozwiązywania sporów procedura

Po strategie są na miejscu (i kontrolowane), odpowiedni personel wymaga szkolenia, ze szczytu hierarchii rachunkowości do dołu. Zwłaszcza, gdy początkowo realizowany, polityki i procedury powinny zostać poddane przeglądowi często, aby zapewnić, że rozwiązanie ich wspólnych problemów specyficznych dla firmy, które pojawiają się w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. Wielki należy zachować ostrożność, jednak, aby upewnić się, że polityka nie są zmieniane po prostu w celu zapewnienia zgodności. Za każdym razem, zasady są sprawdzane ze względu na problem, kwestia ta powinna zostać poproszony, czy problem leży w tym polityki, procedur lub procesu. Po skuteczne zasady są ustalane i przewrócił-out za pośrednictwem organizacji, kwestie, które pojawiają się zwykle do czynienia z zagadnieniami procesu lub procedury. Pamiętaj, że polityka jest na swoim miejscu jako zabezpieczenie dla organizacji i podstawa do procesów i procedur, które są zgodne z polityką.

Co zrobić, jeśli jesteś już w dół drogi, a także ogromny bałagan pojednania rozwiązywać? Te same prawa Uzgadnianie wciąż prawdziwe. Polityki, edukacji, procedury i procesy muszą zostać wprowadzone, aby zatrzymać krwawienie, a istniejący bałagan musi być czyszczone. Powinno to być pierwsza próba z istniejącymi personelu z wyraźnym stwierdzeniem, że jeżeli nie równoważą rachunki za politykę firmy w określonym terminie, że „zespół ognia” będą montowane wspomóc podmioty w procesie pojednania. Będzie to zwykle wystarczy zachęta, aby uzyskać kont, aby dla większości podmiotów, ponieważ nikt nie chce Corporate aby pokazać się i zacznij pomagać – to prawdopodobnie drugi tylko do IRS pokazuje się pomóc.

Artykuł napisany przez: